I n s p o

Jag behöver inspiration!
Lätt vid den här tiden på dygnet börjar min energi ta slut och då blir jag i andra banor om jag inte förhindrar det så klart. Håller mig hela tiden sysselsatt men har ett sug för förändringar och själv utveckling. Känns som om jag huvudet blankt även om jag faktiskt har ganska mycket roligt pågång.
 
Pratade med en kollega idag om vad hon gör för att slappna av och vi kom in på att måla. Wow de kändes som om jag vaknade till liv, hur kul hade det inte vara att måla en tavla. Som du sedan kan stolt hänga upp. Kunde se det framför mig, i min stora terass på kvällen med massa ljus, ett glas vin och min tobak kanske musik. Hallå! Carolina Gynnings tavlor är så snygga och tjejiga, den dagen jag köper en villa ska jag ha minst en.
 
 
Ta hand om dig själv, ta dig tiden. Planera. Till exempel, lägg barnen tidigt, förberedd ansiktsmask och nagel lack. Sätt på en serie som du tycker om, jag älskar när det överdrivna tjejer som Hip Hop and Love. De är dramatiska, helt pampiga och underhållande haha.
 
Ladda ner ny musik och ta dig en powerwalk på ett fint område. Finns inget bättre att rensa huvudet med, vem vet kanske få fra nya ideér.
 
Puss
 
 
Allmänt | |
Upp