đŸ™đŸŒ

Haaaiyyy de gör ont, mĂ„r illa av tanken. Ännu en person mördad i Malmö, Sverige. Nyutbildad tandlĂ€kare, sĂ„ hĂ€rlig personlighet! Ber för hans anhöriga ❀ - 27 mödrade iĂ„r i SkĂ„ne.. Asco de ciudad! Ehm, och jag skulle flytta tillbaka till den staden? Wow jag skulle vilja att min dotter vĂ€xer upp som en wannabe K, fĂ„r superduper bra utbildning, kanske blir mamma redan som 20Ă„rig med killen som har inget jobb men kör nyaste Bmwnnnn, yÀÀs. 


MĂ„nga undrar varför jag bor i Spanien sjĂ€lv utan min family.. Jag bor med MIN familj vĂ€nner, min dotter Ă€r min familj. Jag Ă€r vuxen, det Ă€r 3h ifrĂ„n. Har en liten tjej att se efter och stabilitet för henne Ă€r ett, hĂ€r har vi gjort ett liv. Det finns mĂ„nga men och om, dock vet jag att hon har möjligheter hĂ€r som inte finns i Sverige och vise versa. 

Varje natt, hur bra eller dĂ„lig dagen har varit ber jag. Vill att min dotter tar efter det. Vet ni hur viktigt det Ă€r? Ber ni ger ni kraft för det ni ber om. Be för de ni Ă€lskar be för dom som behöver det. ❀

AllmÀnt | |
#1 - - Anonym:

EN TILL SKJUTEN

Upp