Inte OK

Ja men vet att jag ska va sån aktiv här, men Justin sorry.

Well, min dag har gått snabbt. Hade ledigt idag så lämnade min dotter på dagis och träffade en vän över kaffe. Det regnade utan stop hela förmiddagen, men skita i vi satt endå på en ute servering med tält. Älskar dessa Spanien fasoner, ingen vinter här inte!

Åkte in till la Zenia (mycket stort köpcentrum), där finns Primark. Tror inte jag behöver säga mycket mer.. Jag hittade ett visa kort på golvet när jag skulle betala, tvungen att fråga varenda snubbe i kö vad de hette för att klura ut vem de va. Hahaha nä skoja, vi lämna in den, men vakten såg faktiskt ut som om han tänkte; va gör jag nu 😈

Vi gick och käkade lunch på en Argentinsk restaurang, då du sitter vid bordet får bröd, pommes, ris, sås, sallad. Sen kommer de, precis ny grillat kött i spätt och serverar dig. Allt grillat, olika slags kött, korvar plus sen fat med stekta grönsaker, potatis, kött i sås.. 😍

Tyvärr inga bilder, hann bara ta på ingången haha min mage hade inte tid för foto.

Annars då, tänkt på herregud vad människor kan betee sig. Någon hade kommenterat att mitt barn är ful. HAHAH 🙄 yäs.. Så hemskt, att vi vuxna beter oss så. Hur kan man ens prata illa om barn? Betee er folk, ni är exemplar för de små. Y si cielo, valgo mas q tu puta madre 😩

Ja, köpte inneskor med så de mis på misnivån 😍 tidig kväll för oss.

👋🏼

Allmänt | |
Upp