Viernes

Hej mina vänner.
 
Vad gör ni fredagskvällen? Jag as we speak äter hemma gjord potatis sallad (ensaladilla rusa) och varmt bröd, allstå djävulen i himmelen. What ever. Tittar på #SalvaMeNaranjaDelux. Alla som känner till Spanien vet att detta är skit, spanjorer är så grova. De typ en talkshow med gossip jury som bjuder in spanska kändisar för att bråka och mata dom. De är grova (!) Men ok, ska sätta på en film snart.
 
Tänkte bara höra av mig lite till er shaa..... Vad kan jag berätta? Tillbaka på jobbet, denna fredagen kändes som måndag. Jag har över 200 mail, åt de till frukost, lunch och middag. Det är det typiska när man är tillbaka från semestern, typ betala för ledigheten. Well så härligt att det är helg för jag har varit sådan jobbig människa det senaste, min kropp har bara velat vila eller på mood off. Bara hemma häng, dotter tid och inget mer. Brukar vara någorlunda aktiv, men vad är det med oss kvinnor att vi bara ÄR normala en vecka i månaden, utan före/efter hormoner, mens, ägglossning och grejer. Haft så ont och bara argig av mig de senaste, känner mig kropp så väl men höll på tappade nästan att jag gick till apoteket och bad om PMS tabletter haha. Nu är allt OK, njuta av helg. Men waw vad tiden går fort! Om bara två veckor är det jul, idag fixade vi julpyntet på kontoret. Spanjorer är sena i allmänt men detta blev så bra som dessutom hade en kula med mitt namn på bosslady haha. (allas namn finns med dah)
Buenas tardes amigit@s
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp